måndag 12 november 2012

Fars dag...

...kom och gick. Vi hann inte med allt som skulle göras men ett farsdagskort levererades, två blomsterkvastar fick nya ägare, fika hos svärisarna och middag hos mamma och Lars fixade vi.
Lillasysteryster fyllde 25 bast och henne hann vi inte förbi, vi våldgästar henne i veckan istället. Dessa rosa saker och ett presentkort från Tistel fick hon iaf via bud

Altrad ask med "Merci"

Bild lånad från nätet

Jessicas kort

Mamma hade ett kort stående framme på ett skåp och detta kort gjorde jag till Mors dag 2009. Jag inser att jag gjorde betydligt mer avancerade kort förr! Detta motiv är egentligen en flicka med fågelholk i famnen men körsjungande mamma fick ett mer personligt anpassad stämpel :)

På pricken lik min mamma ❤

Beställningskort till en pappa

Vi hade bara lillsnorpan hemma men givetvis hade hon fixat lite presenter åt bästpappan sin ❤

Mumma för familjens pappa!

Detta är handblåsta whiskykåsor från ett lokalt företag- Heta Hyttan- som har enormt snygga saker i sin mysiga lokal där både tillverkning och försäljning sker.
Den lilla kåsan är fjolårets Farsdagspresent och döm om min förvåning när jag såg årets size på kåsan! Det bjuder nog in till att ta lite större "hutt" när det ryms mer, psykologins makt ;)
Om jag ville så kunde jag komma in med fjolårets kåsa så skulle dom kunna malla den och göra en hyfsat likadan storlek men så noga var det då inte! Detta är väl charmen men hantverk va?! ;) Gör ett besök fysiskt eller via webbshoppen och dregla lite över allt man vill ha :)