onsdag 5 september 2012

Dax att buzza...

...och den här gången ska jag testa Air Wick Doftpinnar! Det har jag aldrig provat förr så det ska bli intressant :) Jag får hem dofterna Cool Linen & White Lilac och Midnight Blackberry & Vanilla Silk. Så här står det om dom två sorterna;
Cool Linen & White Lilac
Denna vattenbaserade blandning doftar av ren tvätt och syrener.
Midnight Blackberry & Vanilla Silk
Den här varianten med eteriska oljor balanserar en doft av friska björnbär och vanilj.

Hojta till om ni är sugna på att testa, jag har flera prover att dela ut- och gratis är gott! :)

Jag ordade om några besök i lördags. På förmiddagen, innan jag skulle iväg och jobba några timmar, så kom äntligen Tess och Emma förbi och som jag hade väntat! En hel vecka närmare bestämt! ;) Det var deras besök jag hade tjorvat om (pga kopplingsproblem i mitt huvudkontor, helt och hållet mitt eget fel!) och som jag så glad i hågen satt och väntade på med kaffe och fika och barnvakt för en stund- men ingen kom! När dom väl kom på utsatt tid (en vecka senare) så hade hushållets nya husdjur- bananflugorna- gått hårt åt på bullarna på fatet och kaffet var kallt, toppat med en oljig, grönprickig hinna som flöt omkring i termosen. Hahaha, näe- jag bara dummar mig!
Vi hade några trevliga timmar med gofika, nygjort kaffe och tjejsnack innehållande skratt, svordomar och kramar. Fina presenter från tjejerna;

Ehh, vi hann öppna snarralådan innan fotograferingen men förr eller senare ska den ju öppnas så... ;)

På kvällen åkte maken iväg på fest och då kom min svägerska hit med sin dotter och hjälpte mig några timmar. Tack snälla Maggan och V! ❤

En stund efter deras ankomst så kom vännen Åsa på besök :) Det var inte igår vi träffades om jag säger så, så det var ett uppskattat besök!
Vi pratade om ditt och datt och även hon hade med sig grejs;

Nice :)

Nänä! Man kan aldrig bli bortskämd när man är skadad! Se alla fina gåvor som en bonus i tillvaron, som plåster på såret, som ett tidsfördriv- me like :)

Jag har hört att man ska visa sina ben när man bloggar, det hör liksom till. Jag har vid närmare eftertanke och efterforskning redan gjort detta här men vad tusan?! Jag gör det en gång till, men nu med mer kläder på- och den här gången är det inte snygga tattoon som syns utan snygga gipset :) Håll tillgodo!

Jag har iaf tur med vädret!

Hörni, nu är det kafferast tillsammans med maken. Lite rutiner måste man ha även om man bara går (eller hoppar) hemma. Vä håijres!
KRAM