söndag 12 maj 2013

Dag 10...

...och dags för hemfärd på USA's morsdag!
Det är med delade känslor som vi lämnar landet och sonen. Vi har dock fått ut en hel del och det är roligt men jag tror det blir tungt att lämna storkillen på flygplatsen :(
Det som återstår att göra nu är att duscha, packa och äta lunch med Simon innan han skjutsar ut oss till flyget. Klockan 12 checkar vi ut och 16.30 lokal tid går första delen av flygningen hemåt. Jag skriver inte mer förrän vi kommer hem, då kommer slutklämmen av den här resan.

Vi har fått godnattkramar av Simon nästan alla dar (vilket är mer än när han bodde hemma ;)) och det är något jag kommer att sakna! Samtidigt så vet jag att han har det jättebra i sin värdfamilj och med vetskap om det samt att han kommer hem två veckor i månadsskiftet juni-juli gör att jag överlever avskedet även om ett gråtfyllt vemod fyller mig!
Nu längtar vi hem till resterande fem barn och deras kramar ❤

Vi hörs igen när vi är på svensk mark!
Ta hand om er!
KRAM ❤