tisdag 12 maj 2009

Utmanad

Så... då har Pernilla utmanat mig och några andra vänninor så det är bara att bita i och haka på;

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Mjölk, smör och ost
Frys: Köttfärs, grönsaker och isklumpar
Skafferi: Vetemjöl, strösocker och oboy
Handväska: Hmm..använder inte gärna handväska
Sminkväska: Mascara, puder och rouge
Badrumshylla: Tandborste, tandkräm och gamla tandkrämsrester från barnen ;)
Förråd: "Felsäsongskläder", skor och bal med toalettpapper
Hjärna: TRE saker?! Det går inte att urskilja ur mitt kaos i hjärnan!
Jackficka: Mobil, nycklar och ludd
Kryddskåp: Kött & grillkrydda, peppar och salt
Barskåp: Sprit, whisky och goda likörer
Köksbänk: Micro, perkulator och vattenkokare

Så.. det var det det... Då utmanar jag mina vänner Dolliver, Monkan och Lena :))
Lycka till tjejer!

Jag har inte riktigt tid att sitta här för övrigt, jag har fått mitt efterlängtade paket från Scraplyckan så nu håller jag som bäst på att sortera och städa lite i mitt kaos i den berömda hörnan. Har jag tur så kommer även Pysselparadisets paket idag och jag måste ju rymma allt ;) Synd bara att jag inte hinner ta in posten själv innan jobbet och sen jobbar till kl 22... Hinner inte scrappa så mkt :(

Nåväl... Jag kikar runt bland bloggarna senare ikväll.
Sköt om er!!