lördag 9 maj 2009

Hej go vänner...

..här har ni en nöjd men trött tjej. Vilken underbar dag jag hade i fredags, blev uppvaktad som en kunglighet!! Det var många som gick in och ut genom vår ytterdörr och jag bara njöt! Kaffeperken fick jobba för högtryck och bullfatet fyllas på men oj vad jag kände mig lycklig! Tänk dom som inte har vänner och släkt som kan eller vill uppvakta en!! En kram åt alla olyckligt lottade (det kan ju iofs vara självvalt och då är man kanske inte olyckligt lottad... vad vet jag?!) Jag fick många fina saker och pengar (välbehövligt just nu!) så jag satt med ett leende på läpparna :)

Passade även på att uppvakta min pappa som fyllde år 1 maj och detta kort fick han


Så här såg det ut på bordet innan läggdax, vad säger ni- som en jämnårigsjubilar va?! :))

Lite lek med kameran, provade makrofunktionen- vilka mysiga närbilder man kan få till :)
Vi hade lite familjedag igår fast på olika håll :) Maken åkte med de tre mindre barnen och min kusins medlånade son till Nimbys på havsbadet för några timmars lek och stoj medan jag och dotra åkte till stan och shoppade lite kläder, mat och avslutningsvis mjukglass- premiär för i år. Det var rejält med folk i Gallerian. EMD hade haft uppträdande där innan vi kom men dom satt kvar och kramades/ signerade skivor och OJ vilken kö med folk!! Skönt att jag slapp stå där med något barn!
Well well... Idag är det premiär för barndelning, det känns konstigt. Halva gänget åker till sitt andra hem som brukligt är på söndagar medan andra halvan stannar kvar en vecka till. Vi får se hur detta går.
Idag har vår scrapförening ordnat en föreläsning som vi ska på, det ska bli väldigt kul och intressant!! :) Återkommer med rapportering.
Nu är det bäst att köra på perken så kaffetarmen får sin första dos för dagen :)
Sköt om er alla stora och små och mittemellan!