torsdag 16 april 2009

Testa detta

Snabbt var jag tillbaka på inlägg, men jag var bara tvungen. Hittade en rolig sak på Karro´s sida som jag bara måste lägga in, fick mig ett gott skratt!!!


Det går ut på detta:

Gå till inkorgen (alternativt utkorgen) för dina sms.
Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en som svar. (Fråga 1=första raden i sms 1, Fråga 2=första raden i sms 2 osv)

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Du kan ringa mej hem om du har tid o har vaknat.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Visst sålde jag en liten röd cykel till S en gång för längesen?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Bra vi e snart framme :)

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Vaken?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Visst e allt i påsen?

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Vi kmr nu :)

7. Vad vill du mest av allt höra?
Japp, det har han.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Har du pratat med pappa om det?

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Går nu.

Tänk så tokigt det kan bli- testa du oxå :)