måndag 13 april 2009

Min första award!!!

Jag har sett att det delas ut fina awards på bloggsidorna och ta mig tusan- Angel den söta har gett mig premiärawarden :) Nu vet jag inte riktigt hur man gör då man skickar den vidare så jag tar det i en liten skala...


Jag vill ge den vidare till;

Virrp(anna)s värld - för att du har en så skön stil då du skriver och för att du gör mig nyfiken och får mig att vilja läsa nästa inlägg i din blogg
Livet på en pinne- för att vi nyss "hittat" varann och har mer gemensamt än vi först trodde. Snart blir det scrap-mara på Folkan :)
Lisa- för att du finns, för att du kan.... för att du är min vän i vått och torrt!
Anderspernilla- för att ni finns där även om ni inte alltid syns- mer än bloggledes :) I love you both!!
Systeryster- för att du är världens sötaste och duktigaste lillasyster- kort och gott!!

Så... nu hoppas jag att alla ni hämtar er award och skickar den vidare till dom som ni tycker förtjänar den!!


Idag har vi varit på familjetur till Storklinta och hälsat på våra vänner Robban och Millan med barn. Satan i gatan vad mysigt dom hade det, både i husvagnen och i förgården *avis så jag blir grön i fejan* Vill oxå ha!! Kanske vår tur kommer så småningom. Vi har fikat, stekt palt på muurikka, åkt diverse fartvidunder i backen (läs; bob, madrass, pulka *flinar*) och sedan har barnen tolkat med bobbar bakom skotern, gissa om det var uppskattat!

Millan bjöd på några sheridans *slurp* och minttu så mamma i familjen mådde rätt skönt vid hemfärd :) Eventuellt ska jag och Matte upp dit nästa helg oxå men då utan barn för vi är lediga och partysugna men vi får se- än så länge är det löst prat.

Här kommer mitt sist tillverkade alster, en ljuspåse som Anette och Jocke fick då vi var bjudna på- ljuvligt gott- italiensk buffé i lördags. Det smakade underbart gott och sällskapet var toppen :)


Nu ska vi äta sen middag jag och kärleken så jag har inte tid att sitta här mer. Hoppas ni har det bra- var ni än är!