onsdag 15 april 2009

Generös idag

I mitt vanliga hoppande från sida till sida, hamnade jag hos en klämkäck tjej- Sara- bosatt i Turkiet (lyllos hon!!) och hon hade en sååå fin kaffemaskin på sin blogg och dessutom var hon så snäll att jag fick låna hem den till min blogg *glad* Så nu är det bara att följa instruktionerna och klicka på kaffekoppen på bilden nedan- varensågoda :) (bilden är för övrigt från vårt kök en vintermorgon)

1- Klicka på länken (bilden)
2- Lägg ett mynt i apparaten
3- Välj vilken sorts kaffe du vill ha
4- Ta upp koppen när det är färdigt
5- Klicka på Open




Annars då?! Jo, jag har ju nattveckan på jobbet och en av tre är avklarade. Idag har jag hämtat maken på jobbet, solat på altanen och.... scrappat. Har inte ens hunnit äta än *skäms* Men jag ska faktiskt råda bot på det nu, ville bara att alla ni andra skulle få njuta av äkta kaffe som smakar precis som det kaffe som serveras ur automat på vår kära fabrik (det smakar apa om ni frågar mig) ;)

Vi hörs senare!