torsdag 16 april 2009

Avlånga Sverige

Kan konstatera att det råder väldigt stora skillnader i framtinande vår. Visst har vi börjat få snöfria vägar men än är det ett tag innan man kan säga att vintern är helt borta, solen steker varje dag nu så det går framåt iaf. Dessa bilder är speciellt för dig Angel, du som förvånades över att vi åkte pulka, bob och skoter förra helgen :) (klicka på bilderna så ser man t.o.m en av de omtalade bobbarna i vid friggebodan)


Vy från vår sovrumsbalkong- observera att det som glimmar mellan träden är IS på vattnet, än är det inte öppet för plask :)



Bild från Storklinta då vi hälsade på husvagnsfolket påskhelgen
Så... nu ska jag fortsätta med mitt speciella kort som jag håller på att tillverka till en mkt mkt speciell person- min underbara farmor som snart fyller 80 år! En av de vackraste människorna jag känner- både in- och utvändigt!
Min svägerska kommer snart och lånar min "groda" så jag ska fixa i ordning plattor och alfabet så att inget saknas.
Hinner jag så återkommer jag senare idag, annars får ni hålla till godo med att jag snokar runt på era sidor och läser och tar in inspiration :)

Svejs så länge!