söndag 26 april 2009

Solen skiner....

.. och snön smälter som glass på en spishäll! Lovely :)

Här är ett kort som jag gjort till ett parfolk som bor i vår närhet, vill inte gå in närmare på omständigheterna men de lider stor förlust sedan de tappat fler än en närstående. Vi ville bara visa att vi tänker på dom och finns här (mörk bild- igen)
Pappret är Maja Designs "Carina" och kanterna är "slitna" med Edge scrapern och chalkade med "Dark Brown" Blommorna är bl.a Mullberry och Prima Floral Embellishment "Beach Sand". Nallen är färglagd med Promarker.

Denna söta varelse- Tuss med skylt- är inköpt från Stämpelboden i Alingsås och han gjorde jag som personlig stämpel på baksidan av kortet. Tycker att han är så söt :)

Här är lite bildbevis från förra shoppingsvängen, jag är ju hopplös *suckar* Mycket vill ha mer heter det ju och jag får hålla hårt i plånkan för att inte köpa upp hela löningen!" Gu vad det finns fina saker jag vill ha. Visserligen fyller jag år inom kort så jag får väl önska mig scrapbookingsaker ;)

Jag återkommer senare ikväll då alla barn har bytt hem och då maken åkt på nattjobb. Ensam hemma med en blogg och en scraphörna- hmm... undras just vad jag ska fördriva kvällen med ;) *s*

Tack alla goa människor som är in och skriver, ni förgyller min dag!
På återseende!

KRAM KRAM