måndag 20 april 2009

Skäms på mig...

..jag vet, jag har varit usel på att uppdatera min sida. Men man får se det positiva- jag har bevisat att jag faktiskt har ett socialt liv IRL *s* Vi har hunnit vara på fest, kaffebesök, söndagspromenad och sen fick vi hem kottarna i går. Dessutom jobbar jag svarta veckan, dvs den vecka då jag inte ser våra barn nå hemskt många timmar. Min överduktiga make får dra ett tungt lass denna vecka med barnuppfostran, skjutsning, hämtning, mat, tvätt, träningar osv... Jag stiger upp med barnen kl 7 och äter frukost med dom... Åtta åker dom till skolan och sen ser jag dom inte mer den dagen eftersom jag kommer hem kl 22 :( Nåja, får mysa extra mkt med dom efter kl 18 på fredag, DÅ går jag på ledigt!


Idag fick jag hem papper från Papperssvalan, beställde hela "Mina vänner Carina" från Maja Design... underbara papper. Dessutom har jag gjort en beställning från Kortmakaren och den längtar jag efter så jag snart coolar *flinar*


Mina alster som jag knåpat ihop kan jag tyvärr inte lägga ut än, mottagarna måste få dom i sina händer först. Men några bilder på vädret i fredags kan ni få- vi bor i Norrbotten, så sant som det var sagt!! Man kan tro det är en fucking dålig film när man just sniffat våren i armhålan och så vräker det ner snö och stormar i träden!! För extra kylig effekt- klicka på bilderna så att dom blir större *brrrr*

(passa oxå på att titta bakåt i inlägg så ser ni samma vy på bilderna men utan snöh*****et som kommer från molnen)

Nåja... hur det än är så älskar jag att bo här uppe i landet... känslan av att vara en riktig liten lantis då man kommer till storstäderna söderut :)
Har sparat det bästa till sist- har fått en KAOS-award av Angel!! Blev så rörd att jag var tvungen att läsa på hennes sida igen och igen... Av alla möjliga vänner och andra människor ;) så har JAG blivit en av de utvalda, kan det bli bättre?! Tusen tack söta, rara stormamma i söder :) Nu ska jag springa till lådan varje dag och hålla koll. Sedan återstår mitt digra arbete att skapa tre kort som jag i min tur ska ge till några som jag tycker förtjänar det :) KUL!!
Dax att kramas med Matte innan han lägger igen sina blå, det är ju snart dax att stiga upp igen *ler*
Sov gott, dröm sött och fortsätt hälsa på mig och lämna era små kommentarer( jag blir SÅ glad)!!