lördag 14 juli 2012

Felia...

...visar än en gång att deras öknamn är berättigat...

Dessa sms samt ytterligare två kom till bonusdotterns och sonens mobiler igår fredag- en dag före vi skulle ha kalas för våra juli- födelsedagsbarn. Öhhh, tror ni dom klurade ut vad dom skulle få i sina paket?! Bonusdottern kom med mobilen i högsta hugg och flamspratade och psykoskrattade medan hon sträckte fram den och frågade vad det var hon hade fått. Jag höll på att få dåndimpen när jag såg fyra sms med F(T)elia som avsändare! Samtidigt kunde jag inte hålla mig för skratt för hon var ju lyckohög som Turning Torso :) Och nej, med mitt anti-pokerface så var det inte ens nån ide att försöka ljuga ihop nån saga. Däremot var ju inte modellen av iPhone avslöjad och tack för det Telia!!

Detta hände trots att BästMatte klargjorde i Teliabutiken att vi färdigställer deras nya sim-kort idag innan kalaset, allt för att undvika att det skulle komma avslöjande sms!! *muttrar*

Vad att göra?! Barnen är då väry häppy och det var väl lite det som var meningen :)