tisdag 1 mars 2011

En slatt Gaviscon kvar.....

...och bebis kvar i magen = obra kombination. Jag lider fortfarande av halsbränna trots att liten är så långt nersjunken som h*n bara kan utan att komma ut och det känns onödigt att köpa in en ny flaska alt tabletter för normalt sett lider jag aldrig av bränne-åkomman. Jag hade ju en förhoppning om nedkomst idag, inte bara för att det passar så bra med nystartad barnfri vecka utan även datumet är passande. Ni som känner mig vet att jag har siffer-noja ibland, jag ville ex gifta mig 080108 för att "siffrorna ligger bra" men nu blev det på makens födelsedag några dagar senare och det gick ju bra det med, vi blev gifta och är det än ;)
Dagens datum- 110301- känns oxå "rätt" så en förlossning idag skulle sitta som ett schmäck :) Visserligen kan även 110303 funka finfint så får jag önska dag för bebisfödsel så knäpper jag händerna och väljer idag eller på torsdag! Jag vet, jag är lite annorlunda *s*

Åkte in till stan en sväng innan lunch och unnade mig två amnings- tshirts från H&M och då hittade jag ju några plagg som jag bara inte kunde motstå!!

Detta kort gav vi till Lisas lilla trollunge när vi träffade han för första gången. Bilderna är tagna med mobilen men man ser ju iaf vad dom föreställer :) Tycker så mkt om älgen, både flygaren och nattaren.

Framsida


Insida


Detaljbild


Ni som undrar vad som hänt med mig och min uppdateringsfrekvens behöver inte oroa er. Jag kommer mest troligt inte att skriva här varje dag framöver men det känns som att jag vill skriva mer ofta än vanligt då jag märker att många är in och kollar läget lite oftare än vanligt :) Jag vet att vi kommit till det stadie då många funderar om något hänt, om jag är kvar hemma och så törs man inte ringa av rädsla för att vara tjatig och jobbig. Då kan det vara bra att se via bloggen om jag fortfarande är på plats *ler* Åtminstone varannan dag ska jag försöka uppdatera och så länge det inte går en vecka mellan inläggen så är jag fortfarande bärare av bebis ;)

Nu är iaf bilen fulltankad, kamerabatteriet är fulladdat, pastamåltiderna har avlöst varann och väskan står färdigpackad så... *knäpper mina händer*

Ha det bäst alla mina läsare/ vänner och ta hand om er!