söndag 25 oktober 2009

Rallysnabb uppdatering?!

Eller så inte! Jag har faktiskt inte så stora eller många nyheter att rapportera om utan jag vill bara göra er alla uppmärksamma på en blogg. Det är Ztina som är fantastiskt duktig på att skapa!! Dessutom har hon uppnått den högaktningsvärda besökssiffran 20000 på sin blogg (GRATTIS ZTINA!!) och detta firar hon med en bloggcandy;
Jag har ju en princip- delta sällan och aldrig i en candy (har än aldrig haft turen att vinna) men jag vill lyfta fram ztinas blogg så ni inte går miste om hennes skapelser....sen hoppas jag givetvis att fru Fortuna ska vila sin hand på min axel för en gångs skull *s*

Så...scrappare eller inte, kika in på bloggen och se vad fina saker man kan göra om man har intresse, tid, tålamod och konstnärliga anlag :)

Ha en bra söndagskväll!!