måndag 15 mars 2010

1- årsjubileum....

... och detta gick mig helt förbi!!
Samma dag som jag skrev sista inlägget fyllde min blogg 1 år! Kanhända det var av den anledningen som ett och samma inlägg hade kommentarer från T R E män- har aldrig hänt förr ;) Drygt 14 000 besökare hade kikat in i min blogg vid det tillfället och jag är SÅ stolt, så stolt!! Att lilla jag med mina scrapbookingalster, vardagsberättelser och övrigt ordbajseri lyckats få så många besök- det är inte illa pinkat! :)
Nu tuffar jag framåt och för att fira att min blogg överhuvudtaget överlevt så länge och att jag haft så många besök, ska jag fixa nån rolighet- men det får vänta ett litet tag.

Jag flyger nämligen ner till Sthlm ikväll för att gå första delen av tre på min certifieringskurs för indunstare. För oinvigda låter detta som gallimattias och jag går inte in på någon djupare förklaring än att det är en fördjupningskurs på en av dom befattningar som jag jobbar på inom vår fina fabrik :) Det är en rätt dyr kurs som inte alla får gå, men jag har tur som fick ett stipendium då jag gick ut skolan i Kalix och detta stipendium står för halva kursavgiften på valfri cert- och nu får jag alltså nyttja det *glad*

Jag har aldrig provat länka in något annat än mina egna bilder men idag ska jag försöka mig på en ny sak. Det är nämligen så att jag i över ett års tid haft en speciell låt i mina tankar då jag tänker på en speciell person. Jag mer eller mindre trillade över låten då jag surfade runt i musikvärlden och när jag hörde texten var jag helt såld för den stämde så bra (även om vissa strofer helt klart kan vara mer lämpade åt det andra könet än tänkt person *ler*)! Personen jag tänker på står vid min sida varenda dag- i både med- och motvind. Behöver jag en hjälpande hand, en varm kram, ett tröstande ord eller ett gott skratt så finns han där- min bästa vän, kärlekspartner, livskamrat och själsfrände. Kort sagt- min make! Eftersom jag vet att han läser min blogg så lägger jag ut låten med text så att han och hela bloggvärlden får se och höra hur bra låten är- och hur bra han är :)

klicka på hjärtat

Jag är inte en sån som brukar smeta ut mina ömmaste känslor för mina nära och kära över hela bloggen men- just idag- just nu- känner jag att det är en sån dag då min kärlek till mannen i mitt liv bubblar i bröstkorgen och vill ut *ler*
Sådärja... ett av bloggens kortaste inlägg är nedklottrat :) *gör vågen*

Ha det så underbart bra i vårsolen och så tar ni hand om er!!