onsdag 29 juli 2009

Tack mina älskade vänner...

... för en trevlig kväll i måndags! För mkt sol, för lite rörelse och för mkt dricka blev det allt men det är tur att det bara var vi! :) Nu har det blivit dax för nya regler angående festkvällar;

- mindre %-halt i dryckerna
- mer vatten mellan alkoglasen
- mer rörelse under kvällen

Nån som hakar på?! :)

Det är livsfarligt att bara sitta still medan man intar alkodrycker för när man väl ställer sig upp rusar allt upp i knoppen- inte bra! Vi satt på balkongen och myste från middagstid till midnatt. Men Pörni, Lisa och Mia- detta gör vi om men med mer mat och mindre alkohol nästa gång *flinar*



Vi har hunnit ha kalas för våra fyra julibarn och här kommer bilder på korten som jag gjorde åt kottarna;

16-årskillen



Passande insida till en tonårsgrabb!!



9-årskillen



9-årstjejen



En titt på min underbara MS-kantpunch som jag ÄLSKAR!



7-årskillen



Denna fina stämpel från Skogstokiga ska jag börja använda på mina alster, den är SÅ söt! (däremot kommer jag inte att skriva mamma på varje kort) *S* Har fått fler kanonfina stämplar från Skogstokiga men jag visar upp dom vid ett annat tillfälle!


Tyvärr blev mina bilder mörka men även om färgerna blir missvisande så ser ni iaf på ett ungefär hur korten ser ut....
Detta inlägg blir- för att vara jag- megakort men solen skiner och jag ska till min vän Mia och dricka kaffe. Hon har varit gullig och stoppat lunch i mina barn så nu ska jag gå dit, krama om henne och sitta och surra i skuggan ;)


Lev och må mina vänner!!