torsdag 28 juni 2012

Det här....

....är min bästSvärfar!
Han bor på landet....
Dom har ett eget sätt att äta... so to speak...
Sally fick ta resterna som han inte orkade....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
NÄE, jag bara skojas!!! Sorry för att min sjuka humor slog igenom!! :)

Det enda som stämmer är att han bor på landet och är min bästSvärfar, världens bästa svärfar vars DNA är uppbyggt av bus och med en personlighet bestående av värme, omtanke och humor :)
Vilken annan människa skulle peta in två strips i näsan, sittandes på en pizzeria?! Bara en med massor av tokig humor gör så- and I like it!

Och så uppmanar jag till skärpning! Även om jag är i en spam-liknande uppdateringsfas så kostar det inget att lämna nån kommentar! Det ger så mycket glädje och feedback åt mig :) Kolla in sista inläggen och antal kommentarer- zero, null, nada... Ja, ni fattar. In och klanka på några tangenter nu! ;)