måndag 23 november 2009

Candyvinst!

Förlåt att jag inte dragit eller meddelat vem som vunnit min blogcandy förrän nu! Jag sov som en nasse då sluttiden på tävlingen gick ut och sedan klev jag upp 4.40 idag för att masa mig till första förmiddagsskiftet efter långledigt- det var tungt kan jag lova!! Jag är fortfarande mör och ska nog ta en liten powernap, bara så jag orkar äta middag med öppna ögon :) Jag vill i alla fall passa på att tacka alla er som varit med i tävlingen, det är jättekul att "se" mina besökare och få ta del av nya och gamla bloggar! *ler*

Men än en gång- sorry att det drog ut på tiden. NU har jag kört ett random-urval och så här ser resultatet ut; *taaadaaammmm*
(jag vet inte hur man får in original-utseendet på random-dragningen så det får duga med denna stil som blev då jag kopierade in resultatet här)

Random Integer Generator
Här är dina slumptal:8
Timestamp: 2009-11-23 14:04:34 UTC


Eftersom min vän Tord klart och tydligt avsade sig från att medverka i tävlingen, blev det Hobbydraken som blev vinnaren!! :)
Hobbydraken sa...
Jag hoppas, hoppas, hoppas jag vinner detta underbara candy!Länkat i min sidebar till dig!
den 16 november 2009 01:00

Grattis! Om du är snäll och mailar adressen där din postlåda bor så ska jag skicka din vinst i veckan!

Annars då. Hmm..egentligen är det väl inget att prata högt om men jag "råkade" hitta till vuxentestet.com och såklart var jag ju "tvungen" att köra testet på mig själv- vilket jag med facit i hand inte skulle ha gjort. Än så länge är jag bara 35 år men vet ni vad testet kom fram till?!?! Att jag är 48,8 år!!! *gulp* Antingen är jag otroligt mossig (för min ålder alltså!) eller så är det nåt stort fel på testet...jag tror på det sista *ler* Jag kan ju inte vara nästan 14 år äldre än jag egentligen är bara för att jag;
- prenumererar på en dagstidning
- betalar tv-licensen
- kör minibuss
- föredrar en resa till Kina före Hultsfredsfestivalen

Gissar att dessa sorters svar drog upp min ålder till snart "mitt- i- livet- ålder"!
Kan som kuriosa tillägga att min mor- som är 17 år äldre än jag i verkliga siffror- blev 42 år! Det är nästan så man kan snörpa på munnen då testet gör mig äldre än min egen mamma?!?!

Här kommer kortet jag gjorde åt lillasyster som fyllt 22 år och som vanligt är jag en kass fotograf som verkligen borde genomgå en basic-kurs i fotografering!

Båda "ytterflankarna" inuti kortet är klädda med samma papper som framsidan och datum-märkt med dekorgummi-siffror i "Chemistry"


Detaljbild på fjärilen som är chalkad, embossad med hologram och upphöjd med 3D-kuddar (klicka på den för närbild)


Bonusdottern ska ha lotterivinster till innebandy-sammandraget som är kommande helg så jag har lite knep och knåp på G, dessa visas upp senare i veckan :) Ibland känns det lite fånigt att göra egna alster och skicka iväg dessa som exempelvis en lotteri-vinst men hemgjort brukar vara uppskattat så jag hoppas att mina saker oxå blir det! Fröken fräken är då nöjd redan i förväg och det är väl huvudsaken?! *s*

Nu ringer min inre mat- och sovklocka så jag tror jag drar täcket över mig en stund och önskar er en trevlig kväll och på återseende!