lördag 6 augusti 2011

Jag skulle behöva.....

.... få till en ny, snygg header men hur tusan gör man?! Jag som knappt har tid att knåpa ner några rader i min blogg, har knappast tid att sätta mig in i hur man gör. Funderar på att eventuellt göra min blogg mer allmän genom att länka ut den på facebook men jag tvekar.... varför vet jag inte, för jag skriver ju sällan ut något som är utelämnande för andra än mig själv (och Sally och Matte) Då är det mer allmänt på fb, för där skriver jag ut barnens namn eftersom dom själva har egen sida på fb- lite töntigt att inte använda deras namn då när det är så publikt iaf *ler* I dag är ju det mesta till allmän beskådan och folk skriver ut vad dom gör, vad dom äter, vilka dom umgås med och var man befinner sig för stunden- sistnämnda lite farligt då det underlättar för klåfingriga typer som inte drar sig för ett besök i ett semestertomt hem! Men men... vi får se vad som bliver.
Nu ska jag donka ner lilla dotra i en skön middagsvila och sen kanske jag sätter mig och klurar på hur man får till en header ;)

På återseende!