tisdag 31 mars 2009

Slut i kroppen

Jag är så trött i kroppen att jag inte vet hur jag ska orka krypa upp i sängen då jag skrivit detta inlägg! Låter lite "tant-varning" men jag anser mig fortfarande vara en purung snärta i mina bästa år, det är bara att jag inte är så snäll med mig själv rörande sömn, mat och ta till underlättande hjälpmedel på jobbet. Jag menar, en rulle som väger 2,5 ton- den rullar man med hjälp av en luftdriven "påputtare" men inte jag, näe... envisa vera tycker att det går fortare att ta till egna spagettiarmar och pusta och stånka fram rullen. Det funkar- men så dumt!! Får jag bara bort mitt 10 kilos överflöd-daller som jag bär utportionerat runt kroppen så kanske mina räkmuskler syns på överarmarna ;)

Nå, nog klagat :)

Har kikat runt på nätet och spanat in saker som jag vill köpa. Min underbara, romantiska make har bokat en stockholmsweekend för bara oss två och vi reser tidigt nu på fredag morgon!! Ni kan väl aaaldrig gissa vilka affärer han ska få hasa mig hack i häl :) Jodå, ska söka scrapsaker för hela slanten (även om den slanten inte är lika stor som jag önskar) Utbudet lär ju iaf vara bra mkt bättre där än här uppe i vårt ljuvliga norrbotten. Har inte vågat mig på embossing eller öljett-hantering men nu är jag väldigt sugen att införskaffa lite sådana saker.

Imorn ska jag vara på stepin från morgon för en dejt med min tränare och jag lär bli brännmärkt i pannan och få skämmas med glödande kinder för jag kommer mig aldrig dit!!! Jag är så drabbad av den stora latmasken och då ska ni veta (nu avslöjar jag lite om mig själv *flinar*) att jag bor skämtsamt nära stepin och... egentligen finns det ingen annan ursäkt än att jag lider av ovannämnda sjuka. Måste bättra mig, om inte annat så för mina oönskade kilo-ovänner.

Här kommer en bild på mitt första påsk-kort. Detta innehåller en "ge-bort-ficka" eller vad jag ska kalla den, på insidan av kortet. Perfa om man vill ge bort en peng eller presentkort el liknande.

Nu ska jag färdigställa ett alster som jag ska ge till Lisas goa unge Ellen, bild kommer så småningom- sen är det dax för kojen!
Ha det så gott!!