torsdag 14 februari 2013

Bad luck...

...i små mått. För att berätta vidare kring mitt förra inlägg med min "dålig-mamma-dag" så var den pissig från start. Efter byte av gullrumpans morgonblöja så skulle jag dra igång en tvättmaskin full med kräkluktande sängkläder, inte det mysigaste man kan göra- om man får välja och vraka.

Jag vet inte riktigt vilken hjärnhalva vi tänkte med när en Ikea- hylla skruvades upp i tvättstugan. Den sitter precis i fel höjd! Så fort man ska ta tvättmedel ur underskåpet (och råkar vara lite tankspridd) så bonkar man in skallen i en jääävligt hård och vass kant! Ojojoj, så eländes ont det gör!!

Hål-i-huvinen

Precis detta hände mig på morgonen! Med bultande skalle ställde jag mig upprätt och kände hur klotrunda fotsulor jag just fick, som gjort för att tippa omkull :(

Eftersom jag just fipplat med smittsamma ting så skulle jag skynda mig och kladda lite med my best friend... "Piiiten"...

...och *sploff* så sprutade det bakteriedödande slajm över både mig och interiör!

Snor eller slem?!

Men pöörfäkt! Fullt med kladdiga kluttar på kläderna just före avfärd till las. *suck*
Det är en sån morgon som man funderar på att ställa in allt och återvända till sängen ;)

Avslutar med en underbar badbrutta ❤ Allt som går in måste ut och igår på dagis åt hon som en utsvulten häst- enorma mängder! Resultatet av inskottningen blev utskjut. Från skulderblad ner till fotleder, så hon gjorde en djupdykning i tvätthon :)

Älskade underbara