tisdag 11 oktober 2011

Buzzador....

....är allt en bra sak att vara delaktig i! Man får erbjudanden om varor/ tjänster som är anpassade till det liv man uppger att man lever och den familjebild man har- och det kostar ingenting att delta! Jag har buzzat Vanish- produkter vilket innebar att jag fick hem sju olika flaskor och burkar med fläckborttagningsmedlet och utöver det, tio "prova- på- förpackningar" som jag delat ut till nära och kära. Nu är jag även med i kampanjerna "Lovefilm 2011" och "o.b. Procomfort" och väntar i dagarna besked om jag kommit med i "Natusan bedtime bath & oil", "Parmesan" och "Tapas lansering". Perfekta saker för oss med tonåringar, (flickor), bebis, matlagningsglad amatörkock och allmänt mathungrig storfamilj ;) Om du/ ni funderar på att bli en Buzzador- vilket jag tycker är en bra idé då man inte har något att förlora- så får ni jättejättegärna klicka HÄR för då ser Buzzador att det är jag, Vonkan8, som har rekryterat dig och då får jag några extra poäng ;) Vill du läsa på innan så kan du klicka HÄR. Testa!

Vi har vår lillfamiljsvecka nu och det kan på ett sätt passa bra just för tillfället. Det blir mindre skjutsa/ hämta och tider att passa vilket bäddar för mer hemmaläge och innemys :) Skitvädret är inte bra för mig och jag har en krypande, brännande smärta i armar, rygg och ben som gör att både sömn, tålamod och humör blir lidande. Det är tur att jag är duktig på att bita ihop och inte visa något i onödan- eller så är det inte tur! Jo, för familjen och omgivningen är det det, men för min kropp är det kasst! Det försämrar allt och min fibro blir inte bättre av mitt envisa "duktig och kansjälv- sätt"! Men så är det när man har ont, och speciellt då det är värk som inte syns, som typ ett brutet ben- man vill inte ligga nån till last och man vill inte riskera att bli misstrodd. För "kärringsjukan" har ju ett lätt taskigt rykte! Nå- skit vare värt, jag har det ändå så jäkla bra så jag ska inte klaga mer än jag just gjort *ler*

Jag har fått upp mitt pyssel-il och så länge mina händer med tillhörande fingrar är i hyfsat skick så scrappar jag som en besatt ;) Här är två kort utan spikad mottagare, det är så kallade "bra- att- ha- kort", när det ringer och nån i halvers panik behöver ett kort så är det toppen att kunna trolla fram ett ur gömmorna :)
(NEJ, kameran är inte beställd så tyvärr får ni hålla tillgodo med kass kvalla på mobilkorten :( )


Framsida- snart är det ju dax :)

Insida

För Eva- och övriga som vill veta- så har jag köpt dom förunderligt roliga och goda chokladstenarna på Scandiprofit.


Ha nu en bra höstdag och ta hand om er!