fredag 19 juni 2009

Happy midsummer!!

Hoppas ni alla får en underbar dag oavsett vad ni har för planer! Hos oss blir det i princip en repris från examen, vi ska vara hos oss- 8 barn och 6 vuxna som grillar, spelar kubb, dödar mygg och spelar sällskapsspel. Det blir långbord på altanen och på menyn återfinns välkomstdrink, förrätt, varmrätt och efterrätt samt snacks till kvällen.. Återkommer med rapportering och smak-betyg efter midsommar.


Här kommer mitt premiäralster tillverkat med BIA:n. Det blev en kompisbok och därför maskade jag ihop ett gäng "hÄnglar" så att man verkligen ser att det är en kompisbok :) Boken är fylld med tomma, vita blad och där kan man sätta in kort på vännerna samt skriva om dom (om inte kompisarna själva får skriva en hälsning i boken) Vad det blir för användningssätt får vi se med tiden, det är inte upp till mig att bestämma det :)

Framsida

Baksida


Sedan har jag fått en egenhändigt tillverkad award av Angel/Dolliver och det var en fin och passande award! Tack bruttan!!!! :)



Nu ska jag dona och feja lite innan vårt kärlekspar kommer (jösses vad det är löv in di äääär) *skrattar* Dom kommer tidigare än vårt andra radarpar Nicke och Mia så vi tjuvstartar nog med kransbindning... kanske... :)


Ha en underbar dag och njut av årets längsta dag, efter helgen vänder det mot mörkare tider (tror jag) ;)