tisdag 15 juni 2010

Hightech och jag....

... är inte en bra kombination! Nu "råkade" jag snubbla över en ny knapp som fixade nya blogg-bakgrunder och nya mallar... jo men tjena... hur blev det då?! Inte hittade jag tillbaka till min gamla layout och inte fick jag till bloggen som jag ville men nu får den vara lite "rymdisk" ett tag och så får vi se vad jag tar mig till senare *ler*
Jag är inne i värsta jobbperioden just nu och har svängt benen över sängkanten 04.45 två dar i rad så nu känns det att strömmen tagit slut för stunden! Är ruskigt trött och borde sussilussa, vilket jag ska göra om några minuter, jag ville bara in och säga hej, jag lever! Jag har fått hem några nya stämplar från Vildastamps och aj löv däm *ler stort* Bilder kommer så småningom, det jag tänkte fokusera på just nu är dom mallar jag hittade hos fruarnaLilja, i deras blogg finns det många fina saker som tjejerna delar med sig av. Generöst och roligt att få ta del av mallar och andra nyttosaker.
Hur som- jag har fixat och donat för att få rätt storlekar (i mitt tycke) och sedan har jag laminerat alla mallar så att jag ska kunna använda dom om och om och om igen :)

Slott inkl bas och framsida


Slott port och takkupor


Stor och liten fjäril


Mönstermallar att stämpla direkt i



Sen har jag ett kort att visa upp, det är till mammas unika och sköna väninna och barndomsvän Anne. Detta kort skickades som en överraskning till hennes födelsedag.


Efter den korta resumen lämnar jag datorn för kvällen. Peppar, peppar ta i trä, ska köpa en lott imorn. På något lustigt vis fanns det utrymme för att ta ledigt imorn och torsdag (då jag eg skulle jobba eftermiddag) och jag snappade åt mig dom dagarna- till både min och familjens glädje!! Tyvärr hinner jag knappt träffa mina älskade under helgen som kommer då jag jobbar 06.00-18.00 både lördag och söndag så denna oplanerade ledighet kom som en skänk från ovan *ler*
Återkommer med en bättre uppdatering innan helgen (ska inte vänta ytterligare två veckor till nästa gång *s*)

Sköt om er och ta hand om varandra!!